Для звернення в сервісний центр ви можете зателефонувати за номером сервісного центру, або відправити лист на пошту.
Контакти сервісного центру:
-
НОМЕР ТЕЛЕФОНУ
внутр. 1151
-
E-MAIL
Реквізити для відправки обладнання в ремонт Новою Поштою:
ТОВ «Віатек» (ЄДРПОУ 36413740)
Київ, відділення №9
пров. В’ячеслава Чорновола, 54а (р-н Жулянського мосту)
+380 (50) 780-05-50
На представника.
-
КИЇВ
вул. Філатова, 10А
+380 44 364 7720
Внутр. 1128
-
КИЇВ
вул. Михайла Cтельмаха, 3
+380 44 364 7720
-
КИЇВ
вул. Верховинна, 37
+380 44 364 7720
Внутр. 1412
-
КИЇВ
вул. Срібнокільська, 2а
+380 44 364 7720
Внутр. 1217, 1218
-
ДНІПРО
просп. Олександра Поля, 16
+380 56 787 0097
-
ОДЕСА
Високий провулок, 15
+380 48 737 4874
+380 48 737 4875
-
ЧЕРНІГІВ
+380 462 77 26 39
-
ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
вул. Осипа Сорохтея, 41а
+380 342 70 59 41
-
ЛЬВІВ
вул. Стрийська, 108 ЖК Національний
+38 032 245 45 35
Загальні відомості про сервісний центр
Сервісний центр виконує гарантійний та післягарантійний ремонт, технічне обслуговування обладнання систем безпеки та відеоспостереження брендів Dahua, Hikvision, Utepo, Mikrotik та iн.
З повним переліком устаткування, яке обслуговує сервісний центр, можна ознайомитися, звернувшись безпосередньо за номером 044 364 77 24.
Перед зверненням у сервісний центр
Як упевнитися в наявності апаратної несправності й уникнути витрат на пересилання, а також мінімізувати простої ваших об’єктів? Рекомендуємо перед відправкою обладнання у сервісний центр, заздалегідь обов’язково проконсультуватися з техпідтримкою за телефоном 0800-217-317.