Можливі причини:
- Камера знаходиться надто далеко від маршрутизатора/точки доступу Wi-Fi, або між маршрутизатором і камерою розташовано занадто багато перешкод, що погіршують якість сигналу.
- До точки доступу Wi-Fi підключено багато клієнтів, які займають занадто велику смугу пропускання.
- Поблизу занадто велика кількість сигналів Wi-Fi, що створює перешкоди.
- Надто низька пропускна здатність каналу.
Рішення:
- Помістіть свій смартфон на місце камери та перевірте стабільність сигналу Wi-Fi.
- Дізнайтеся у свого інтернет-провайдера, чи достатньо пропускної спроможності вашого каналу; виконайте перевірку за допомогою інших програм у тій самій мережі. Чи проблеми зберігаються?
- Перемкніть канал Wi-Fi у налаштуваннях маршрутизатора, щоб знизити рівень перешкод Wi-Fi.