Що робити, якщо з’єднання PPPoE не вдається встановити?
- У режимі Локальний пристрій виберіть Мережа > Глобальна мережа і натисніть Переглянути записи PPPoE, щоб переглянути журнали з’єднань.
- Перевірте правильність облікового запису та пароля PPPoE.
- Перевірте, чи не конфліктує IP-адреса, призначена провайдером, з IP-адресою на точці доступу в режимі маршрутизатора.
- Розгорніть Додаткові налаштування і перевірте, чи відповідає MTU точки доступу вимогам провайдера. Якщо MTU неправильний, змініть його.
- Перевірте, чи потрібно налаштувати тег VLAN для PPPoE.
За замовчуванням для PPPoE немає тегу VLAN. Якщо тег VLAN потрібен, ви можете увімкнути тег 802.1Q і встановити VALN ID.