При додаванні пристрою в DSS Express/Pro — пристрій не з`являється, як канал відеоаналітики.

Picture of Менеджер Viatec

Менеджер Viatec

СитуаціЇ:

  • ви додаєте канал розпізнавання обличчя, розпізнавання номерів, захисту периметру, підрахунку людей — камера чи реєстратор не з`являється у відповідному меню
  • ви додаєте визивну панель в DSS, а вона не з`являється в меню “Відеопереговорний пристрій” як канал домофонії
  • ви додаєте контроллер доступу, або термінал обліку робочого часу, а його немає

    mceclip0.png

Рішення проблеми:

Коли ви додаєте пристрій, то необхідно обов`язково перевіряти, який тип пристрою вказано:
Untitled.png

Нещодавно переглянуті статті