Керування персонами в системі домофонії , за допомогою Smart PSS Lite (перенесення карт доступу)

Picture of Менеджер Viatec

Менеджер Viatec

Для тесту ми використовували обладнання:

  1. Багатоквартирна виклична панель VTO6531H (на якій у нас знаходяться карти доступу)
  2.  Багатоквартирна виклична панель VTO6222E-P (на яку ми карти і будемо переносити)

Для початку Вам потрібно завантажити програму SmartPSS lite (Посилання https://support.dahuasecurity.com/en/toolsDownloadDetails?IsDpValue=Azcw9DN0IRfyUn9i%2Fvq6qA%3D%3D)

 

Після того як запустили SmartPSS lite, Вам потрібно додати панелі виклику!

Важливо: Ви можете додати пристрої в SmartPSS lite  як за IP адресою, так і за серійним номером SN

 

Переходимо в пункт Контроль доступу -> Керування персонами

 

 

Нам потрібно зробити витяг користувачів (в нашому випадку з панелі  VTO6531H).

 

 

Вибираємо панель виклику на якій знаходяться карти доступу (в нашому випадку це панель на ip адрессі 192.168.10.3)

 

 

Робимо витяг потрібних карт

 

 

Переходимо в Контроль доступу -> Налаштування контролю доступу

 

 

Подалі принцип роботи буде таким. Ми створюємо зону з точками проходу (двері наної викличної) та надаємо доступ користувачам на проходження зони.

А тепер більш детально.

Переходимо до пункту налаштування зони. Та додаємо її.

 

 

Обираємо двері нашої другої панелі. Та зберігаємо зону.

 

 

Далі переходимо до пункту Налаштування доступу. Створюємо правило доступу та додаємо користувачів (котрих ми попередньо вивантажили з першої панелі).

 

 

Далі додаємо зону, по котрій вони будуть мати право проходження.

 

 

Панелей та користувачів можливо буде обрати набагато більше.

А далі просто все зберігаємо. Перенесення користувачів з софту на панель буде автоматичним після збереження зони.

У пункті Прогрес авторизації можемо продивитись на те, чи дійсно вони перенеслись, та чи немає проблем по деяким користувачам (для того щоб продивитись достатньо натиснути на іконку ока)

Як бачимо, на другу панель Користувачі перевнеслись без проблем.