Що робити, якщо не вдається увійти в систему керування eWeb

Picture of Менеджер Viatec

Менеджер Viatec

1. Переконайтеся, що мережевий кабель належним чином під’єднано до порту LAN пристрою, а відповідний світлодіодний індикатор блимає або світиться постійно.

2. Перед доступом до графічного інтерфейсу конфігурації встановіть режим призначення IP для автоматичного отримання IP-адреси (рекомендовано), щоб сервер з увімкненим DHCP міг автоматично призначити IP-адресу ПК.

Щоб призначити ПК статичну IP-адресу, установіть IP-адресу ПК у тому самому сегменті мережі, що й IP-адреса інтерфейсу керування.

3. Виконайте команду ping, щоб перевірити з’єднання між ПК і пристроєм.

4. Якщо помилка входу не зникає, відновіть заводські налаштування пристрою.

Нещодавно переглянуті статті