Що робити, якщо я не можу отримати доступ до Інтернету

Picture of Менеджер Viatec

Менеджер Viatec

1. Перевірте, чи пристрій (ПК/телефон) отримує правильну IP-адресу. Якщо IP-адреса пристрою 169.254.x.x або 0.0.0.0, це означає, що пристрій не отримує правильну IP-адресу.

а) Спробуйте від’єднати дротове або бездротове з’єднання, а потім знову підключити його.
б) Спробуйте перезавантажити пристрій.

2. Якщо пристрій отримує правильну IP-адресу, спробуйте змінити DNS-сервер на 8.8.8.8 або 8.8.4.4.

3. Спробуйте від’єднати та знову під’єднати мережевий кабель між шлюзом/маршрутизатором і провайдером.

Якщо проблема ще не вирішена, ви можете розпочати чат із нашим інженером служби підтримки: служба підтримки Ruijie.

 

Нещодавно переглянуті статті