Виклик з викличної панелі Hikvision на ПК

Picture of Менеджер Viatec

Менеджер Viatec

*Інструкція зроблена на обладнанні DS-KV8113-WME1 (B) на прошивці V2.2.53build 220108

 

Перед початком налаштування, треба активувати панель через SADP та задати їй вільну IP-адресу з вашої підмережі.

Після цього заходимо на викличну панель через веб-браузер в меню “Конфігурація”.

Далі переходимо в меню “Розклад” та в списку вибираємо “TemplatePlan1” і заповнюємо розклад жовтим кольором “Центр”, якщо виклик треба робити на ПК 24/7 робимо розклад як на зображенні нижче.

Screenshot_7.png

Зберігаємо налаштування натиснувши кнопку “Save” та переходимо в меню “Intercom” у вкладку “Session Settings”. Тут прописуємо IP-адресу компьютера куди буде йти виклик у рядку “Center IP”, придумуємо регістраційний пароль (можна прописати пароль від викличної, для зручності) у рядку “Registration Password”, зберігаємо налаштування.

Screenshot_8.png

Далі переходимо у вкладку “Press Button to Call” у цьому ж меню і напроти вашої кнопки вибираємо наш налаштованний розклад “TemplatePlan1” як на зображенні нижче. Зберігаємо налаштування.

Screenshot_9.png

Після цього запускаємо программу iVMS-4200 та додаємо нашу викличну панель. iVMS-4200 повинна бути актуальної версії.

Після натискання кнопки виклику буде йти виклик в програмне забезпечення. Також буде доступне управління замком.

Screenshot_10.png

Також, наш розклад “TemplatePlan1” можна налаштувати, щоб, наприклад, у першій половині дня виклична дзвонила на ПК (жовтий колір), а у другій, дзвонила в мобільний додаток Hik-Connect або на внутрішній монітор (червоний колір “Indor Station”). Приклад розкладу на зображенні нижче.

Screenshot_11.png

 

Нещодавно переглянуті статті