IPRP — UM — 4.2.6. Активувати монітор тривог

Picture of Менеджер Viatec

Менеджер Viatec

Ви можете активувати функцію моніторингу тривог для отримання інформації про тривоги, що надходять від пристроїв. Користувачеві необхідно зайти на спеціальну вебсторінку, щоб переглянути деталі тривоги, включно з фото і відео.

Якщо функція увімкнена, ви можете отримати URL-адресу вебсторінки та надіслати її користувачеві, який бажає перевірити тривоги. Користувач може отримати доступ до вебсторінки, відредагувавши ідентифікатор облікового запису пристрою в URL-адресі, щоб перевірити інформацію про тривоги цього пристрою.

Переконайтеся, що ви додали централі охорони та налаштували параметри протоколу. Для більш детальної інформації зверніться до розділів “Керування пристроями” та “Налаштування параметрів протоколу”.

Виберіть “Конфігурація” >Система” >Монітор тривог”, щоб увійти на сторінку налаштування монітора тривог. Встановіть прапорець “Увімкнути” та натисніть кнопку “Зберегти”, щоб увімкнути функцію моніторингу тривог.

  • Отримати URL-адресу: За замовчуванням на цій сторінці відображається URL-адреса. Ви можете скопіювати URL-адресу для доступу до вебсторінки або надіслати її іншим користувачам для перевірки тривог.

  • Змінити URL-адресу: Натисніть, щоб автоматично згенерувати нову URL-адресу, так що попередня URL-адреса стане неактивною.

  • Перевірити тривоги: Відредагуйте ідентифікатор пристрою в URL-адресі та введіть відредаговану URL-адресу в браузер, щоб перейти на вебсторінку. Ви можете перевірити деталі тривог (наприклад, тип протоколу, назву події, код події, час та ідентифікатор), переглянути зображення, відтворити відео, завантажити зображення або відео тощо.

  • Натисніть кнопку “Оновити”, щоб отримати останні тривоги, якщо ви змінили протокол.

  • Натисніть у колонці “Двосторонній аудіозв’язок”, щоб увімкнути двосторонній аудіозв’язок.

  • Для запуску двостороннього аудіозв’язоку потрібен плагін.

  • Функція двостороннього аудіо підтримується лише браузерами Chrome, Firefox та Microsoft Edge.

  • У налаштуваннях пристрою можна визначити, через який проміжок часу після спрацьовування тривоги ввімкнеться двосторонній аудіо після спрацювання тривоги. Налаштувати це можна на сторінці конфігурації цього пристрою.

  • Переконайтеся, що на вашому комп’ютері встановлені пристрої введення та виведення звуку.

  • Якщо іконка “Двостороннє аудіо” відсутня, ви можете натиснути кнопку “Синхронізувати інформацію про пристрій” на сторінці “Пристрій”.

 

Наприклад: Якщо URL-адреса має вигляд http://10.10.10.1:8080/page/videoReview?token=DXXXXXXXXXXXXXXXXX3C&account=<ID>&language=UA, а ідентифікатор пристрою 1234, необхідно ввести http://10.10.10.1:8080/page/videoReview?
token=DXXXXXXXXXXXXXXXXXXX3C&account=1234&language=UA в адресний рядок для переходу на вебсторінку стрічки подій цього пристрою.

image-20221006-065129.png
  • На сторінці відображаються останні 2,000 подій протягом максимум двох днів.

  • Невизначена тривога означає, що тривога не може бути розпізнана Hik IP Receiver Pro. Ви можете додати подію на сторінці Код події. Для докладнішої інформації зверніться до розділу Додавання коду події пристрою системи безпеки.

  • Якщо Hik IP Receiver Pro зв’язується з ARC за протоколом SIA-DCS, у коді події відображатиметься код SIA, в іншому випадку – код CID.

Завантажте прикріплений файл для кращого відображення інформації
Версія від 10.2022

Нещодавно переглянуті статті