Ця стаття допоможе, якщо Ви забули пароль на своєму пристрої — XVR,NVR, або IP камера.
Перший варіант (Цей метод працює, якщо була прив’язка пристрою до e-mail власника):
Крок 1. Знайти й натиснути кнопку «Забули пароль» («Forgot Password») на камерах — кнопку видно при вході на вебінтерфейс. На реєстраторах — лише при підключеному моніторі (через GUI-інтерфейс).
Або за допомогою утиліти «ConfigTool» знайти камеру/реєстратор і натиснути на зелену кнопку «Reset»
Крок 2. Після цього, у всіх трьох випадках буде доступне вікно з QR-кодом.
Крок 3. Відкрити програму DMSS — натиснути внизу кнопку профілю — вибирати пункт «Tool Manager».
Крок 4. Вибрати меню «Password Resetting» — відсканувати QR-код, який отримали з пристрою, або з «ConfigTool».
Крок 5. Поява повідомлення «Request resetting password successfully» означатиме, що все пройшло вдало.
Вам на пошту надійде повідомлення з темою “Password reset”, де буде вказано код безпеки (Security Code), який потрібно ввести в рядку на пристрої, або в програмі “ConfigTool” — щоб з’явилася можливість двічі ввести новий пароль. Код безпеки діє 24 години. Якщо не надійшов лист — прохання перевірити папку «Спам».
Другий варіант: апаратне скидання через кнопку «Reset» у заводський стан
Скидає не тільки пароль, але й налаштування пристрою.
Третій варіант: скидання через XML-файл
Крок 1. Сформувати файл на комп’ютер ExportFile.xml за допомогою утиліти «ConfigTool».
Крок 2. Цей файл потрібно надіслати на пошту support@viatec.ua
Окрім файлу скидання, у листі повинні бути додані такі дані:
- Тема листа «Reset_назвапристрою» (наприклад, Reset DHI-NVR2104-I)
- ПІБ відправника
- Контактний номер телефону
- Вручну прописано модель та серійний номер пристрою
- Місце покупки (назва компанії)
- Фото самого пристрою – фото етикетки, де чітко видно модель та серійний номер
Крок 3. Після отримання листа у відповідь з файлом «result.xml», його слід завантажити в меню «Import XML» і перейти до меню введення нового пароля.
Термін дії файлу — 72 години. Програму під час процедури не можна закривати, вимикати пристрій із мережі та перезавантажувати мережеве обладнання — інакше все потрібно робити заново.
**При використанні цього методу потрібно враховувати, що цей він не є основним (основний — через прив’язаний email та програму). Цей метод доступний не для всіх пристроїв — щоб дізнатися, чи підтримується Вашим пристроєм скидання через XML, у програмі ConfigTool має бути відповідна іконка.