Я бачу камеру у списку пристроїв, але при спробі перегляду зображення в реальному часі не транслюється.

Picture of Менеджер Viatec

Менеджер Viatec

1) Перевірте стан світлодіодного індикатора камери, він повинен показувати, що камеру було підключено до Інтернету.
2) Перевірте доступ смартфона до Інтернету. Якщо сигнал занадто слабкий або ви на шосе, можливо, смартфон не зможе коректно обробляти потокову передачу даних.
3) Якщо трансляція відео не працює, навіть коли смартфон підключений до тієї ж мережі Wi-Fi, що і ваша камера, можливо, сигнал Wi-Fi камери занадто слабкий.
Оскільки покриття Wi-Fi завжди має свої обмеження, спробуйте кілька варіантів налаштування:
1) Переконайтеся, що в межах доступності маршрутизатора Wi-Fi або камери немає перешкод, які можуть погіршити сигнал Wi-Fi.
2) Якщо у вашого маршрутизатора або камери є зовнішні антени, спробуйте змінити напрямок антен і простежити за покращенням сигналу.
3) Спробуйте встановити камеру в іншій точці, де сигнал краще.
4) Якщо ваш будинок дуже великий, а місце, в якому ви хочете розмістити камеру, знаходиться за межами діапазону доступної мережі Wi-Fi, ви можете розглянути можливість додавання пристрою, який збільшить зону покриття Wi-Fi.

Нещодавно переглянуті статті