Що робити, якщо у мене низька швидкість Інтернету

Picture of Менеджер Viatec

Менеджер Viatec

Порівняйте результати перевірки швидкості ПК, підключеного безпосередньо до маршрутизатора/модема ISP, і ПК, підключеного до пристрою Reyee. Якщо результати виявляться однаковими, проблема полягає в маршрутизаторі/модемі ISP. Якщо результати відрізняються — виконайте наведені нижче дії.

а) Перевірте, чи увімкнено Smart Flow Control:
Router > Advanced > Flow Control

16.png

b) Перевірте, чи налаштовано «Custom Policy».

17.png

c) Замініть мережевий кабель для перевірки.

Якщо швидкість бездротового зв’язку все ще низька, виконайте наступні дії, щоб змінити канал

бездротового зв’язку, потужність передачі та ширину каналу для Reyee AP. (Можна змінити ширину

каналу 2,4G на 40 МГц і ширину каналу 5G на 80 МГц).

 

 

 

 

Нещодавно переглянуті статті