Не працює P2P DAHUA

Picture of Менеджер Viatec

Менеджер Viatec

Треба спробувати наступні дії:

  1. Перевірте мережеві підключення від NVR до маршрутизатора.
  2. Перевірте чи ввімкнено функцію P2P на пристрої. (“Головне меню” > “Налаштування” > “Мережа” > “P2P”)
  3. Перевірте чи вірно введена інформація для авторизації в мобільному додатку DMSS. Вам потрібно переконатися, що ім’я користувача та пароль правильні. (Це облікові дані для входу в систему.)
  4. Перевірте, чи правильний Серійний Номер пристрою для P2P. Ви можете використовувати мобільний телефон для сканування QR-коду на інтерфейсі P2P пристрою (“Головне меню” > “Налаштування” > “Мережа” > “P2P”), або ви можете перевірити інформацію в WEB-інтерфейсі пристрою.