Базові знання
Інформація про код, помилки жорсткого диска з журналу подій пристроїв
Примітка: У бюджетних серіях Desktop жорстких дисків виробника Western digital зустрічаються деякі помилки, щодо роботи магнітної головки при використання вище 3000 мегабайт. Рекомендуємо використовувати HDD виробника Seagate.
Кроки усунення несправностей
Крок 1. Визначте, якщо дозволяють умови: чи обертається фізично жорсткий диск, замініть для порівняльного тесту SATA шлейф.
Крок 2. Якщо ви бачите жорсткий диск у меню керування жорсткими дисками на пристрої, перевірте S.M.A.R.T
Шлях і розташування інтерфейсу виглядає так:
Перейдіть в закладку “HDD виявлення” > виберіть номер диска > тип тестування “Short Test” > натисніть “Start self-test”
Крок 3. Якщо п’ятий пункт, на фото вище виділений червоною лінією, має статус “ОК”, свідчить про те, що з жорстким диском все гаразд. (зазвичай значення має дорівнювати 100). Навпаки, якщо статус неприпустимий, приклад на фото нижче виділено червоною рамкою, а значення дорівнює 1, це доводить, що жорсткий диск зламаний, і вам необхідно замінити жорсткий диск.
Крок 4. Якщо у вас пристрій із кількома жорсткими дисками, перевірте, чи є кількість скинутих жорстких дисків постійним. Розподіл жорстких дисків для пристроїв з 16-HDD та 8-HDD показано на малюнку нижче. Вертикальний ряд жорстких дисків управляється однією і тією ж лінією SATA і мікросхемою PM, а горизонтальний ряд одним і тим самим джерелом живлення. Наприклад, диски 1. 5. 9. 13. контролюється однією лінією sata і мікросхемою PM, а диски з 1. 2. 3. 4. управляється одним і тим самим джерелом живлення.
Примітка:
- Якщо жорсткий диск не відповідає > перевіряти SATA та PM чіп;
- Якщо лінія жорстких дисків втрачена > перевіряти джерело живлення;
- Неправильна робота 1-го диска в лінії > зазвичай проблема з жорстким диском.
Крок 5. І нарешті, нам потрібно ввести команду, щоб побачити, чи пристрій розпізнав жорсткий диск.
Скопіюйте команду в командний рядок: ls /dev/h_sd*
Наприклад, у системі шість дисків, ви отримаєте цю інформацію:
Якщо немає інформації, це доводить, що пристрій не розпізнав жорсткий диск. У такому випадку необхідно спочатку перевірити, чи є диск у списку сумісності, а потім знову реінсталювати його в цьому пристрої.
Після виконання описаних вище кроків, якщо жорсткий диск, як і раніше, не розпізнається, зверніться до головного офісу, щоб отримати подальші інструкції.